IT Helpdesk.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w świadczeniu rozbudowanych usług IT HelpDesk. Zajmujemy się kompleksowym, zdalnym rozwiazywaniem problemów informatycznych pracowników firm. Zapewniamy szybką zdalną pomoc w przypadku wystąpienia problemu. Eliminuje to czas, który technik musiałby poświęcić na dojazd do firmy. Bardzo dużo problemów udaje się naprawić zdalnie.
Poznaj zalety zdalnego wsparcia Helpdesk.
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem
- Świadczenie usług w siedzibie klienta lub zdalnie, w godzinach wsparcia dostosowanych do oczekiwań klienta.
- Nadzór nad bazą pracowników i kont, procedury przejmowania stanowiska, zwalniania i zatrudniania pracownika.
- Prowadzenie archiwum / ewidencji sprzętu komputerowego.
- Zdalne rozwiązywanie problemów z konfliktem sprzętu i oprogramowania.
- Pomoc w korzystaniu z oprogramowania biurowego, relokacji sprzętu komputerowego
Dlaczego akurat warto wybrać nasz IT Helpdesk?
Indywidualna oferta i dopasowanie do branży klienta.
Świadczone przez na usługi wsparcia IT Helpdesk są zawsze szyte na miarę. Świadczymy kompleksowe wsparcie użytkownika końcowego przez wykwalifikowany i doświadczony personel.
Monitorowanie i ścisła kontrola nad prawidłowym działaniem.
Kontrolujemy, doradzamy i optymalizujemy narzędzia na jakich pracują nasi klienci aby minimalizować ilość usterek i zgłoszeń.
Szczegółowa analiza potrzeb i oczekiwań Klienta.
Na wstępnie audytujemy potrzeby klienta oraz wykorzystywany przez niego hardware i software. Wszystko to składa się na kompleksowe wsparcie zdalne dopasowane do potrzeb każdej firmy którą obsługujemy.
Pytania, które padają najczęściej
Umowa na wsparcie IT jest ściśle uzależniona od zakresu prac oraz ilości komputerów / serwerów w firmie. Nie podajemy kwot ponieważ każda oferta jest szyta na miarę.
Aby skorzystać z pomocy wsparcia IT lub zgłosić problem skorzystaj z następujących metod kontaktu:
tel +48 730 936 465
email: serwis@cyber.pl
Nasz Dział IT bezzwłocznie skontaktuje się z tobą w celu rozwiązania problemu.
Niestety IT Helpdesk nie zapewnia rozbudowy infrastruktury sprzętowej. Zadaniem tej usługi jest wsparcie użytkownika końcowego w firmie i rozwiązanie jego problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. W celu wsparcia przy wyborze nowego sprzętu lub rozbudowy istniejącej infrastruktury wybierz ofertę Wsparcie IT lub skontaktuj się z nami w celu rozszerzenia współpracy.
Z zasady usługa IT Helpdesk polega na wsparciu zdalnym użytkownika ale w przypadku kiedy podpisana zostaje z nami umowa na wsparcie fizyczne to bez problemu udamy się do Twojej firmy aby udzielić wsparcia na miejscu.