Poznaj ofertę +48 730 936 465

Zgłoszenia +48 730 503 509

Kompetencje

Wsparcie IT firm

Cyber.pl to firma stworzona w celu zewnętrznego wspierania firm. Rozumiemy potrzeby naszych Klientów i znamy realia ciągle zmieniających się technologii. Nasz 10-osobowy zespół fachowców pomaga firmom w doborze najlepszych rozwiązań. Wiedza oraz ponad 10 latnie doświadczenie w branży IT zapewnia najwyższą jakość usług.

Na początku współpracy dokonujemy profesjonalnego audytu sprzętu, sieci oraz oprogramowania w firmie Klienta. Na codzień sprawujemy nadzór nad poprawnością działania infrastruktury informatycznej. Tworzymy kopie zapasowe, zabezpieczamy dane, tak aby firma nie musiała martwić się o utratę cennych informacji bądź plików. Umowa, którą podpisujemy zawiera jasno określone zasady współpracy oraz czasy reakcji. W zależności do wybranego modelu rozliczeniowego nasza pomoc nadchodzi nawet do 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii, dzięki czemu awaria sprzętu nie musi oznaczać kilkugodzinnej straty czasu pracy. W zależności od stopnia zaawansowania awarii preferujemy zarówno pomoc zdalną online (w miarę możliwości) a także dojazd osobisty naszego technika do firmy.

Chętnie służymy także pomocą w doborze odpowiednich i sprawdzonych rozwiązań dla firmy, które znacznie ułatwiają i usprawniają pracę wszystkim pracownikom. Stała opieka naszych serwisantów sprzyja przede wszystkim bezpieczeństwu, wygodzie, usprawnieniu oraz umileniu pracy w firmach.

Dlaczego My?

1Jesteśmy kreatywną firmą realizującą indywidualne potrzeby naszych Klientów. Każde wykonywane przez nas zlecenie bazuje na wzajemnej współpracy i szacunku. Zapewniamy pełen profesjonalizm.

2Cechuje nas stały kontakt z klientami i ciągła gotowość do udzielania profesjonalnych rad. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży IT i liczne projekty świadczą o sile naszej marki.

3Profesjonalizm, innowacyjność oraz przejrzysta współpraca to fundament pracy naszego zespołu. Przestrzegamy terminowości, wdrażamy sprawdzone metody bazując na wiedzy naszych ekspertów.

Darmowe WSPARCIE IT Twojej firmy przez 30 DNI

Nie czekaj, zamów usługę jeszcze dzisiaj a otrzymasz aż miesiąc wsparcia zupełnie za darmo!

Nasze usługi

Naprawy sprzętowe

Naprawy sprzętowe

Dokonujemy naprawy sprzętu komputerowego, sprzętu sieciowego oraz całej infrastruktury informatycznej. W przypadku całkowitego zepsucia bądź zniszczenia podzespołu – wymieniamy go na nowy.

Bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo danych

Każdy sprzęt w fimie, który znajduje się pod naszą opieką jest monitorowany, stosujemy różnego rodzaju zabezpieczenia. Dotyczy to zarówno plików, programów jak i sprzętu komputerowego.

Monitoring komputerów

Monitoring komputerów

Komputery w firmie objęte są cyklicznym monitoringiem. Dzięki temu w sporej części przypadków udaje się nie dopuścić do usterki, zapisać bieżącą pracę bądź dokładnie zabezpieczyć pliki.

Aktualizacja oprogramowania

Aktualizacja oprogramowania

Częste aktualizowanie oprogramowania jest gwarantem bezpieczeństwa oraz prawidłowej wydajności sprzętu. Regularne aktualizacje zmniejszają ryzko kradzieży danych osobowych lub innych cennych informacji.

Nadzór nad licencjami

Nadzór nad licencjami

Na bieżąco śledzimy ważność zakupionych licencji, dbamy o przypomnienie o jej terminowym przedłużeniu. Dzięki temu ryzyko wyłączenia programu z powodu nieaktywnej licencji jest zminimalizowane.

Kopie zapasowe plików

Kopie zapasowe plików

Jednym z ważnych elementów naszej pracy są cykliczne kopie zapasowe plików. Dzięki temu w przypadku wystąpienia awarii w szybki sposób przywracamy działanie programów oraz odzyskujemy pliki.

Rozwój infrastruktury

Rozwój infrastruktury

Wraz z postępem cywilizacji, sprzęt oraz oprogramowanie ulega zestarzeniu, dlatego ważny jest bieżący rozwój infrastruktury, technologii w firmie. Poprawi to bezpieczeństwo oraz jakość pracy.

Pomoc on-line

Pomoc on-line

Jeśli jest to możliwe, zapewniamy szybką zdalną pomoc w przypadku wystąpienia problemu. Eliminuje to czas, który technik musiałby poświęcić na dojazd do firmy. Bardzo dużo  problemów udaje się naprawić zdalnie.

Zgłaszanie awarii

KROK 1

Powiadom nas o problemie, określ jego priorytet

Metody zgłaszania

Aby zgłosić awarię lub problem skorzystaj z następujących metod kontaktu:

+48 730 936 465  serwis@cyber.pl

team viewer logo     livechat_logotyp

KROK 2

Poczekaj na kontakt od naszego pracownika

Analiza zgłoszenia

W ciągu 15 minut od przyjęcia zgłoszenia nasz technik zbada temat i określi czas potrzebny na naprawę/usunięcie awarii. Chwile potem skontaktuje się z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji.

KROK 3

Realizacja zgłoszenia zgodnie z harmonogramem

Naprawa problemu

Realizacja zgłoszeń odbywa się zgodnie z harmonogramem załączonym do umowy. Nasz technik rozwiąże Twój problem zdalnie bądź uda się osobiście do siedziby Twojej firmy.

Modele rozliczania

Rozliczenie za komputer
Pakiet Minimum
  • Czas reakcji: do 8h roboczych
  • Pilnowanie licencji
  • Bezpieczeństwo (router, antywirus):
    Tylko konfiguracja
  • Infrastruktura fizyczna
  • Naprawy sprzętowe
  • Monitoring komputerów
  • Pomoc online
  • Kopie zapasowe: Tylko konfiguracja
  • Sprzęt zastępczy
  • Nadzór nad działaniem serwera
Rozliczenie za 1h pracy
Pakiet Godzinowy
  • Czas reakcji: do 4 godzin roboczych
  • Pilnowanie licencji
  • Bezpieczeństwo (router, antywirus)
  • Infrastruktura fizyczna:
  • Naprawy sprzętowe
  • Monitoring komputerów
  • Pomoc online
  • Kopie zapasowe
  • Sprzęt zastępczy
  • Nadzór nad działaniem serwera

SKONTAKTUJ SIĘ z przedstawicielem naszej firmy i poznaj całą ofertę

Siedziba

CYBER.PL Sp. z o.o.
Al. Solidarności 115/2
00-140 Warszawa

Oddział

ul.Łazienna 1D
21-500 Biała Podlaska
E-mail: biuro@cyber.pl

Informacje

NIP PL 525-257-76-12
REGON 147062671
KAPITAŁ ZAKŁADOWY 50 000 zł

Back to Top