Poznaj ofertę +48 730 936 465

Zgłoszenia +48 730 503 509

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy napisz do nas!

1

W jaki sposób mogę zgłosić awarię będąc klientem Cyber.pl?

Klienci posiadający aktywne umowy serwisowe z Cyber.pl mają kilka możliwości na zgłaszanie swoich awarii lub usterek:

  • Zgłoszenie email – wysyłając wiadomość na adres serwis@cyber.pl
  • Zgłoszenie telefoniczne – na numer serwisowy +48 730 503 509
  • Zgłoszenie online – przy pomocy programu TeamViewer

2

W jakim czasie otrzymam pomoc w przypadku awarii?

Czas reakcji na zgłoszenie uzależniony jest od wybranego pakietu serwisowego i umowy. Standardowy model czasu reakcji specjalisty wygląda następująco:

  • Pakiet godzinowy – bez limitu godzin: do 24 godzin roboczych
  • Pakiet Minimum (w modelu płatności za komputer): do 8 godzin roboczych
  • Pakiet Pro – czas reakcji: do 2 godzin roboczych

3

Jakie informacje muszę podać, gdy zgłaszam problem?

Schemat informacji, które należy przekazać technikowi jest stały i powinien zawierać informacje:

  • Kiedy wystąpił problem
  • Jaka jest przyczyna problemu – w miarę możliwości należy podać, jakie czynności były wykonywane na komputerze lub innym sprzęcie przed wystąpieniem awarii
  • Na którym stanowisku wystąpił problem
  • Opis awarii
  • Priorytet awariim

4

Jak określić priorytet (ważność) awarii/problemu?

Podczas zgłaszania musisz mniej więcej określić, czy awaria uniemożliwia Ci dalszą pracę, tzn. czy jest to błąd krytyczny czy usterka nie jest problematyczna i dalsza praca jest możliwa. W ramach umowy masz do wyboru następujące warianty prioretyzacji zgłoszeń:

  • Krytyczny – awaria systemu lub sieci skutkująca całkowitym i natychmiastowym przestojem, mająca wpływ na kluczowe procesy biznesowe lub dużą ilość użytkowników
  • Wysoki – awaria systemu lub sieci skutkująca zdegradowaniem kluczowych biznesowych funkcji lub powodująca całkowity przestój w pracy przynajmniej jednego użytkownika
  • Normalny – problemy ze sprzętem lub oprogramowaniem niepowodujące całkowitego przestoju w pracy, usterki powodujące zdegradowanie funkcjonalności, problemy możliwie do rozwiązania zdalnie
  • Niski – problemy i zadania możliwe do rozwiązania w trybie planowania zadań, niewpływające na pracę użytkownika
  • Najniższy – zadania ulepszeń i wnioski o zmiany konfiguracji w trybie planowania zadań

Napisz e-mail

Jak najdokładniej opisz problem/awarię i wyślij to na adres:

serwis@cyber.pl

Zadzwoń

Zadzwoń i przekaż potrzebne informacje naszemu technikowi:
+48 730 503 509

Pomoc zdalna

Zgłoś awarię za pomocą programu TeamViewer, a nasz serwisant zaloguje się na Twój komputer i
Rozwiąże Twój Problem

Siedziba

CYBER.PL Sp. z o.o.
Al. Solidarności 115/2
00-140 Warszawa

Oddział

ul.Łazienna 1D
21-500 Biała Podlaska
E-mail: biuro@cyber.pl

Informacje

NIP PL 525-257-76-12
REGON 147062671
KAPITAŁ ZAKŁADOWY 50 000 zł

Back to Top